ANBEFALINGER

PÅ DENNE SIDEN KOMMER VI MED GODE ANBEFALINGER INNEN ELEKTRONIKK.

ALT I FRA ANBEFALINGER PÅ GODE TV´ER, DATAMASKINER TIL STEREO OG DVD OSV.


GODE TILBUD

lørdag 24. april 2010

Canon EOS 500D


Er du på jakt etter et nytt speilreflekskamera til ferien?

Jeg tar selv mye bilder, og er nok over gjennomsnittet interessert i foto.
Det er greit å ha et lite kompaktkamera på lomma, men skal man virkelig kunne ta de gode motivene av natur, barn, minnerike feriebilder osv. Så kommer man så mye lenger med et godt speilreflekskamera.
Mulighetene åpner seg... Virkelig.

Jeg selger også en del av mine bilder, og har derfor vært så heldig å få testet ut flere speilreflekskameraer.

Men her er min absolutt klare anbefaling:


Her får man kjøpt Canon sitt kamera (EOS 500D) med et godt objektiv til under seks tusen kroner.
Virker kanskje dyrt, men dette er et lavbudsjettkamera, der man virkelig får mye for pengene.

Det nye med dette kameraer, er at det filmer video i sylskarp HD kvalitet. Du kan med andre ord la videokameraet ligge hjemme.

Det har alt du kan tenke deg av instillinger, om du ønsker å stille inn lukkertid, blenderåpninger osv. manualt.
Men det beste, er at du meget enkelt kan velge alt automatisk, og bare knipse i vei. Men samtidig få sylskarpe bilder som man får ved å velge et godt speilreflekskamera.

Dette er min klare favoritt både på ferie, og når jeg legger ut på tur alene for virkelig å fotografere.

Kanskje ikke så rart det er min favoritt. Denne kamerapakken (som har alt du trenger for å fotografere) har også vunnet best i test hos "PC world", "HJEMME PC", og ikke minst "EISA AWARD".
Med andre ord en prisvinner og et trygt valg for de som vil ut å fotografere :)

Her er min favorittbutikk, der jeg bestilte min kamerapakke:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar